sobota 14. dubna 2007

Chcete si zašukat?

O2 logoZaměstnanci telefonické podpory to často se svými zákazníky nemají jednoduché. Jejich zákazníci s nimi ovšem také ne. :o) Naštěstí si firmy hovory většinou nahrávají a díky se občas některé rozhovory dostanou i "mezi lidi". A pár takový pro vás dneska mám.

První perličku, která by se dala nazvat "Jak rozhodit volajícího" a ze které pochází nadpis tohoto příspěvku, si poslechněte nebo stáhněte tady.

Druhý telefonický rozhovor je poměrně dlouhý, ale stojí za to si jí poslechnout až do konce - je tady.

Několik dalších perliček od operátorů najdete tady a tady.

5 komentářů:

  1. Ta první je fakt hustá!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lol ta první je fakt nářez :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se taky nejvíc líbí ta první. Vždycky když si to znova pustím, tak se musím hrozně smát... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. mike82: no já to převyprávěl kamošovi tlemil se dost, ale nebylo to zdaleka ono originál je originál :P musmím mu to poslat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jako ten první je bezkonkurenčeně nejlepší...a pak že pracovat jako operátor je nuda :))

    OdpovědětVymazat